Looking For Anything Specific?

گوگل ایڈسینس کی ارننگ بڑھانے کا ایک بہترین طریقہ/Adsense ki earning bhrane ka tariqa

گوگل ایڈسینس کی ارننگ بڑھانے کا ایک بہترین طریقہ

آئیے اندر غوطہ لگائیں! فیصلہ کیا ہے کہ پچھلے مہینے میں نے Yahoo کے ہوم پیج میں اپنی پچھلی نوکری سے سوئچ کرنے کا فیصلہ کیا تھا جہاں میں نے بنیادی انٹرسٹیشل اشتہارات پر کام کیا تھا جس نے آہستہ آہستہ ہمارے ہوم پیجز کی پلے ایبلٹی کو تبدیل کر دیا۔ اس کے علاوہ، انہوں نے بھارت کے برعکس ذہن کے اشتراک کو اپنی طرف متوجہ کیا جہاں ہم مقامی خبریں یا انٹرنیٹ کی خبریں نہیں کھاتے۔ مثال کے طور پر، حال ہی میں، اشتہارات دو بار دکھائے گئے تھے، اور مجھے ان پر کلک کرکے لالچ دیا گیا تھا۔ لہذا، میں نے سوچا کہ کیا یہ ایک ایسا رجحان ہے جس پر میں توجہ مرکوز کرکے شروع کرسکتا ہوں۔ لہذا، میں نے ایڈسینس سے مزید حاصل کرنے کے لیے حل تلاش کرنا شروع کیا۔


How to increase earning from adsense
How to increase earning from adsense




مجھے 3 چیزیں ملی ہیں جو میرے کاروبار کو فائدہ پہنچا سکتی ہیں، جن پر میں اس نئے مضمون میں تفصیل سے بات کر رہا ہوں جو میں میڈیم پر لکھ رہا ہوں۔ کمائی بڑھانے کے لیے:

آپ کے تخلیقی مواد کو بڑھانا: یہ آپ کی تخلیقات کو سپورٹ کرکے یا آڈیو ویژول ویب سائٹس پر بصری یا ویڈیوز بنا کر حاصل کیا جائے گا۔ اس طرح، آپ اپنی تنظیم کو فروغ دینے میں مدد کریں گے۔

چیٹ بوٹس پر ہماری مصنوعات یا خدمات کی مارکیٹنگ: تاکہ آپ اپنی ویب سائٹ کے اشتہارات کی حقیقی قدر حاصل کر سکیں۔ لوگوں کو چیٹ بوٹ کے ذریعے ایک بہتر تجربہ یا مشغولیت حاصل ہوگی جو اسے زیادہ طاقتور بناتی ہے۔ یہ پریس ریلیز، بلاگ، بینر اشتہارات، حسب ضرورت مواد، ویڈیو اشتہارات وغیرہ کے ذریعے کیا جا سکتا ہے۔ آپ کی آمدنی میں مدد کرنا اور اشتہار کے معیار کو برقرار رکھنا: چیٹ بوٹ پر اشتہار دیتے وقت ہم صرف نامیاتی (گیم میں اشتہارات نہیں) آمدنی پر غور کریں گے۔ آپ اپنے آپ کو دوسری کمپنیوں سے الگ کر سکتے ہیں جو گیم میں اشتہارات متعارف کروا سکتی ہیں، ڈسپلے اشتہارات کے ساتھ جو نامیاتی نہیں ہیں۔ تاہم، یہ مانیٹر کرنا اور چیک کرنا ضروری ہے کہ جب آپ گیم میں ہوتے ہیں تو آپ کے اشتہارات کیسے دکھتے ہیں اور کیسی کارکردگی دکھاتے ہیں۔ آپ کا اپنے مقامی اشتہارات پر شاید محدود کنٹرول ہوگا۔ لہذا، بہتر ROI کے لیے، اور کم آمدنی والے اعلیٰ معیار کے اشتہارات کے خطرے سے بچنے کے لیے، آپ اپنے اشتہارات کو اعلیٰ معیار کی ویڈیوز، اعلیٰ پریمیم گرافکس، اور حسب ضرورت پس منظر کے اثرات اور رنگوں کے ساتھ حسب ضرورت مواد رکھنے کے لیے بہتر بنانے پر غور کر سکتے ہیں۔ خصوصی تعامل اور قدرتی رنگ کے فضلے کو کم کریں جو دکھایا جائے گا۔ ویب سائٹ کے لیے گوگل ایڈسینس کی منظوری گوگل نے متعلقہ یو آر ایل کی شناخت کے لیے اسکیما اور ویب پیک، گوگل ڈس ایمبیگیشن الگورتھم کو اپنایا ہے لہذا ہمارے پاس صارف کو موثر پیشکشیں ہیں۔ اس کے علاوہ، ہماری ویب سائٹ میں جغرافیائی محل وقوع (1111 بالفور روڈ، لندن 1BQ) ہوگا جسے گوگل بہتر بنائے گا۔ میرے ویب ڈویلپمنٹ سیٹ اپ کے آپریشن کے بعد، فی الحال گوگل ایڈسینس آٹومیٹک ویب سرچ کی تصدیق اور گوگل ویب کرالنگ اس بات کی تصدیق کرتی ہے کہ ایسا لگتا ہے کہ یہ کام کرتا ہے اور اس میں SEO سرچ ٹیگ بھی ہے۔ محصولات ایک ثانوی جزو ہیں جو کاروباری ماڈل کے لیے خطرہ تھے۔ ویب سائٹ کی ترقی ویب سائٹ کو مارکیٹر کے لیے ایک برانڈنگ کے موقع کے طور پر پیش کرتی ہے اور اسے لاگت کے مرکز کے طور پر نہیں دیکھا جانا چاہیے۔ ہم نے SEO مقاصد کے لیے اپنی ویب سائٹ کے SEO کو بہتر بنایا ہے اور ہمارا مفروضہ یہ ہے کہ ہماری ویب سائٹ گوگل سے آسانی سے ترتیب دی جائے گی۔ یہ ہمیں SERPs سے فائدہ اٹھانے کی اجازت دے گا اور یہ ہمارے سرچ انجن کی کارکردگی کی شرح کو بھی موثر طریقے سے تجزیہ کرنے کی اجازت دے گا۔ پلاٹ متعلقہ ویب پیج کی درجہ بندی دکھاتا ہے۔ ہم یہ بھی ظاہر کرتے ہیں کہ درست یو آر ایل کے ساتھ ایک مخصوص ویب سائٹ سرچ جمع کرانا ہے کہ ان کی اہمیت میں اضافہ ہونا چاہیے۔ ہماری ویب سائٹ کو گوگل سرچ رزلٹ پیج پر بھی سب سے اونچا درجہ دیا جانا چاہیے اور ہمارے دیکھنے والوں کے لیے ہماری ویب ڈویلپمنٹ بائبلز کو تلاش کرنا آسان بنانا چاہیے۔ ہمارے مارکیٹنگ کے منصوبے مستقبل قریب میں ہماری ویب سائٹ کے لیے مطلوبہ SEO دکھائیں گے۔ ہم محسوس کرتے ہیں کہ ڈومین اور ویب سائٹ کا ڈیزائن ہماری ویب تلاش کے نتائج کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرے گا۔ ہم ہر صارف کو ہماری ویب سائٹ چھوڑنے سے پہلے پکڑنے کی پوری کوشش کریں گے، اس سے کمپنی کو SEO اور ٹریفک کی تشخیص میں مدد مل سکتی ہے۔ ہم میٹرکس کرالر کے ذریعے پریمیم گوگل ایڈسینس تک بھی رسائی حاصل کر سکتے ہیں جو کہ ایک فائدہ مند حکمت عملی ہونی چاہیے اور SEO کی تشخیص میں بھی فائدہ مند ہو گی۔ باب 2: بینر اشتہار کی منصوبہ بندی بینر اشتہار کی قیمت کا فیصلہ کرنے کی حکمت عملی فی کلک کی ادائیگی اور سرچ انجن آپٹیمائزیشن ہو گی۔ ہم فی کلک تنخواہ پر توجہ مرکوز کریں گے جب کہ ہم قیمت ثابت کرنے کے لیے SEO میٹرکس فراہم کریں گے۔ فلیٹ، مجموعی، اور پوری اسکرین ہم چوڑائی اور اونچائی کے مختلف امتزاج کو جانچنے کے لیے بنیادی طور پر آنے والے ہفتے کے لیے ایک ہدف کی قیمت کے ساتھ مکمل ڈسپلے اشتہارات میں سرمایہ کاری کریں گے۔ ہم مجموعی بینر اشتہارات کے ساتھ ساتھ آن لائن شو رومز میں بھی سرمایہ کاری کریں گے جس سے اضافی آمدنی ہوگی۔ فلیٹ ڈسپلے اشتہارات آمدنی دو ہفتوں کے لیے فلیٹ ڈسپلے اشتہارات میں ادا کی جائے گی، ایک بار ایک ہفتے میں 20% بوجھ اور دوسرے ہفتے میں 50% لوڈ ہوگا۔ ایک ماہ کے بعد ہم قرض کی شرح میں ایک اور کمی کریں گے۔ اس سے SEO کی اصلاح میں مدد مل سکتی ہے کیونکہ مشتہرین کو SEO کے ذریعے قدر ثابت کرنے کی ضرورت ہے۔ تاہم، اس مہم کا بنیادی جواز یہ ہوگا کہ ہمارے بلوں کو پورا کرنے کے لیے کارکردگی کو کس طرح بہتر بنایا جائے اور ہر ماہ کم لاگت آئے گی۔ مجموعی بینر اشتہارات ہم مختلف مہمات کو دیکھیں گے، لیکن ہمارا جانے کا آپشن ایک مختلف حساب کے ساتھ مجموعی بینر اشتہار ہوگا۔ دو ہفتوں کے بعد، ہم حتمی بنیاد پر جانچنے کے لیے فیصد بوجھ اور فیصد کی قدر کا مزید تجزیہ کریں گے کہ سب سے کم جامد ڈسپلے اشتہار کس حد تک قدر فراہم کرے گا۔ تاہم، ہم کم از کم چار مہمات کو جانچنے کے لیے $70000 کی تخمینی لاگت پر تجربہ کر سکیں گے۔ ایک مہینے میں ہمارے پاس جامد ڈسپلے اشتہارات کو CPL میں بند کر دیا جائے گا اور ہم اسے دوبارہ ترتیب دیں گے تاکہ کارکردگی کو زیادہ مؤثر طریقے سے بہتر بنایا جا سکے۔ آخر میں، ہم اس طرح بغیر کسی لاگت کے اپنے SEO اور ETA کو زیادہ سے زیادہ بنائیں گے۔ تاہم یہ مہم ہماری لاگت کو کم رکھے گی، اس لیے ہمیں ابھی بھی لاگت کو کم کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے، لیکن پھر بھی SEO کی کارکردگی ہماری تعداد میں ظاہر ہونے کے لیے اچھی پوزیشن میں ہے۔
جیسے ہمSEO میں مزید جائیں، ہم تعلقات کو بہتر بنانے اور SEO کو بہتر بنانے کے لیے ایک بہتر کاروباری منصوبہ بنانے کے قابل ہو جائیں گے۔

یہ ایک عمدہ مثال ہے کہ ہمارے آن لائن مارکیٹنگ پلان کے ذریعے موجودہ اشتہاری حکمت عملی کو کس طرح اجازت دی جاتی ہے۔ لیکن کوئی اچھی چیز ہمارے ہاتھ تنہا نہیں چھوڑ سکتی!

جیسا کہ پچھلے باب میں ذکر کیا گیا ہے، مارکیٹنگ پلان پر SEO مارکیٹنگ پلان کا ایک ثانوی پہلو ہے۔ تاہم، ہماری کمپنی کے پاس ہمارے روایتی اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلان کے حصے کے طور پر مختلف SEO حکمت عملی ہیں۔ کراس سیل اور اپ سیل ہمارے روایتی مارکیٹنگ پلان کی ایک اور اہم شخصیت مصنوعات کی وسیع اقسام ہے۔ چونکہ ہم ایک وسیع پروڈکٹ کا انتخاب پیش کرتے ہیں، اس لیے ہم اپنی مصنوعات کی آن لائن اور آف لائن فروخت پر غور کریں گے۔ ہم مواد کی برانڈنگ اور تحقیق کریں گے، نیز اپنی مصنوعات کو فروغ دیں گے تاکہ مارکیٹ میں اپنی رسائی کو زیادہ سے زیادہ بنایا جا سکے۔ سرچ انجن مارکیٹنگ اور مواد کی مارکیٹنگ متحرک تلاش کرنے کے بعد، ہم اپنا ویب ڈویلپمنٹ پورٹل متعارف کرائیں گے۔ اس کے علاوہ، ہوم پیج ہماری ویب ڈیزائن ایجنسی، بائبل کا گھر، اور مشتہر کی خواہش کی فہرست دکھاتا ہے۔ یہ ہمیں نہ صرف گاہک کو راغب کرنے کا بلکہ مواد کے ساتھ انہیں مائل کرنے کا موقع فراہم کر رہا ہے۔ اور ہماری ویب ڈویلپمنٹ ویب سائٹ کی مارکیٹنگ ہمارے کلائنٹس میں اعتماد پیدا کرنے کا ایک اچھا موقع ہوگا۔ ہم SEO ٹیسٹنگ کو اپنے مارکیٹنگ پلان کا حصہ بھی بنائیں گے تاکہ ہمارے مواد کی مارکیٹنگ کی کارکردگی کے بارے میں مزید ڈیٹا اور توثیق کے اعداد و شمار پیش کریں۔ SEO کے نتائج کو بڑھانے کے علاوہ، SEO میں اعلیٰ اسکورنگ اور کارکردگی کے حصے بھی شامل ہیں، جہاں ہم SEO کمپنیوں کو میدان میں اپنی اہلیت اور خدمات پیش کرنے میں مدد کریں گے۔ اس سے ہمارے SEO کے نتائج میں بھی مدد ملے گی۔
شکریہ...

Post a Comment

0 Comments