ویب سائٹ کی ایس ای او کی سیکریٹ ٹرکس جس سے ویب سائٹ رنک کرے گی
SEO کے بہت سے عناصر ہیں، بشمول کلیدی الفاظ، لنکس، سوشل میڈیا، اور سائٹ کا ڈھانچہ۔ یہ گائیڈ آپ کو سمجھنے میں آسان بنانے کے لیے SEO کو توڑ دے گا۔ آپ بنیادی باتیں سیکھیں گے کہ SEO کیا ہے اور اسے اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک بڑھانے کے لیے کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے۔
اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانے کا پہلا قدم یہ سمجھنا ہے کہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتی ہے۔ SEO کے بہت سے پہلو ہیں جیسے کلیدی الفاظ، لنکس، سوشل میڈیا، اور مزید اس لیے آپ کو باقی ٹیوٹوریل کے ساتھ آگے بڑھنے سے پہلے ان سب کو جاننے کی ضرورت ہوگی۔
ویب سائٹ کی اصلاح کے لیے یہ حتمی گائیڈ آپ کو سکھائے گا کہ SEO کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے۔ اس پوسٹ کے اختتام تک آپ کو وہ سب کچھ معلوم ہو جائے گا جس کی آپ کو ضرورت ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کو SEO کی ضرورت کیسے اور کیوں ہے!
 |
Website SEO |
ایک اندازے کے مطابق گوگل ایک دن میں 2 بلین سے زیادہ سرچز دیکھتا ہے اور 2017 میں یومیہ 3.2 بلین سے زیادہ گوگل سرچز تھیں۔ سرچ انجن آن لائن معلومات کو دریافت کرنے کا دنیا کا سب سے مقبول اور طاقتور ٹول ہے۔ اگر آپ کی ویب سائٹ سرچ انجن کے نتائج کے صفحات (SERPs) میں ظاہر نہیں ہوتی ہے، تو یہ انٹرنیٹ صارفین کی اکثریت کے لیے موجود نہیں ہے۔
تو، آپ گوگل پر کیسے درجہ بندی کرتے ہیں؟ کیا آپ کو مطلوبہ الفاظ یا لنکس پر توجہ مرکوز کرنی چاہئے؟ آپ کا URL کیا ہونا چاہیے؟ SEO کے بارے میں بہت سارے سوالات ہیں اور ہمارے پاس جوابات ہیں! یہ مضمون آپ کو وہ تمام بنیادی باتیں فراہم کرے گا جن کی آپ کو SEO کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے اور کامیابی کے لیے اپنی ویب سائٹ کو کیسے بہتر بنایا جائے!
اہم الفاظ
گوگل کی طرح سرچ انجنوں میں ایک درجہ بندی الگورتھم ہوتا ہے جو اس بات کا تعین کرتا ہے کہ آپ کی ویب سائٹ SERP میں کہاں ظاہر ہوتی ہے۔ اس الگورتھم کو صارف کے تلاش کے استفسار سے مطابقت کی بنیاد پر ویب سائٹس کی درجہ بندی کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ دوسرے الفاظ میں، اگر آپ ایک سرچ انجن کو اپنی مصنوعات یا خدمات کے بارے میں معلومات فراہم کر سکتے ہیں جو صارف کی تلاش کے مطابق ہو، تو آپ کو SERP میں اعلی مقام حاصل کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔
اس عمل کے سب سے اہم حصوں میں سے ایک آپ کی سائٹ پر موجود مواد میں متعلقہ مطلوبہ الفاظ کا استعمال کرنا اور ان مطلوبہ الفاظ کے لیے ایک اچھی طرح سے موزوں سائٹ کا ہونا ہے۔ آپ کو ہمیشہ معیاری مواد بنانے پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے جس میں آپ کے ہدف کے سامعین کے لیے متعلقہ مطلوبہ الفاظ شامل ہوں۔
آپ Google Adwords Keyword Tool اور Yahoo! جیسے ٹولز بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ تلاش کریں مارکیٹنگ ٹول یہ معلوم کرنے کے لیے کہ کون سے مطلوبہ الفاظ آپ کے کاروبار اور کمیونٹی سے زیادہ متعلقہ ہیں۔ یہ ٹولز آپ کی حکمت عملی سے متعلق مقبول تلاش کی اصطلاحات کی نشاندہی کرنے میں آپ کی مدد کریں گے تاکہ آپ SERPs میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنے کے لیے ان ہائی ویلیو سوالات پر توجہ مرکوز کر سکیں۔
لنک بلڈنگ کے بارے میں آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔
گوگل پر رینک کرنے کے لیے
گوگل پر درجہ بندی کرنے کے لیے، آپ کو کچھ چیزیں کرنے کی ضرورت ہے۔ ان میں سے ایک لنک بلڈنگ ہے۔ لنکس دوسری ویب سائٹس، لوگوں اور ڈائریکٹریز سے آ سکتے ہیں۔ لیکن آپ لنکس کیسے حاصل کرتے ہیں؟
اس کے بارے میں جانے کے چند طریقے ہیں:
• آپ ان ویب سائٹس تک پہنچ سکتے ہیں جن میں ایک جیسا مواد ہے اور انہیں اپنی ویب سائٹ پر واپسی کے لنک کے بدلے مہمان پوسٹ یا انٹرویو کی پیشکش کر سکتے ہیں (بشرطیکہ وہ مواد کو منظور کریں)۔ یہ گوگل پر درجہ بندی کرنے کے سب سے مؤثر طریقوں میں سے ایک ہے۔
• آپ اپنی پوسٹس میں دوسری ویب سائٹس کا ذکر کر سکتے ہیں اور امید کرتے ہیں کہ وہ آپ کو ایک لنک کے ساتھ جواب دیں گی۔
• آپ معروف ویب سائٹس سے لنکس خریدنے کا بھی انتخاب کر سکتے ہیں۔ بہت سی کمپنیاں ہیں جو اعلیٰ معیار کے لنکس فروخت کرتی ہیں اور جب تک آپ معروف فراہم کنندگان سے خریدتے ہیں یہ مکمل طور پر محفوظ ہے۔
SEO ڈیزائنرز اور ڈویلپرز کے لیے
ڈیزائنرز اور ڈویلپرز آخری صارفین کے لیے ڈیزائن کرنے کے عادی ہیں۔ ویب سائٹس کو بصری طور پر دلکش، نیویگیٹ کرنے میں آسان، اور تمام آلات پر اچھی طرح کام کرنا چاہیے۔ SEO کے ساتھ، آپ صرف اپنے آخری صارفین کے لیے ڈیزائن نہیں کر رہے ہیں۔ آپ گوگل کے لیے ڈیزائن کر رہے ہیں۔
SEO کا ایک اہم پہلو میٹا ٹیگز ہے۔ میٹا ٹیگز HTML عناصر ہیں جو صارف کو نظر نہیں آتے لیکن سرچ انجنوں کے ذریعہ پڑھے جاتے ہیں۔ وہ صفحہ کے مواد کے بارے میں معلومات فراہم کرتے ہیں اور اسے SERPs میں کس طرح درجہ بندی کیا جانا چاہیے۔ میٹا ٹیگز کی دو قسمیں ہیں: میٹا وضاحتیں اور میٹا کلیدی الفاظ۔
میٹا وضاحتیں صفحہ کا مختصر خلاصہ ہیں بغیر کسی مطلوبہ الفاظ کے - وہ صفحہ کے مواد کا ایک مختصر جائزہ فراہم کرتے ہیں۔ میٹا کلیدی الفاظ میں ایک یا زیادہ الفاظ ہوتے ہیں جو ویب سائٹ پر موجود چیزوں کی نمائندگی کرتے ہیں، لیکن وہ ہمیشہ گوگل کی درجہ بندی میں اہمیت کے لحاظ سے ظاہر نہیں ہوتے ہیں۔
SEO کے لیے استعمال کرنے کے لیے ٹولز
مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کسی بھی کامیاب SEO مہم کی بنیاد ہے۔ اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کو جاننا اور اپنے مواد کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لیے موزوں بنانا ٹریفک کو راغب کرنے اور درجہ بندی بڑھانے کے لیے ضروری ہے۔
مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کرتے وقت استعمال کرنے کے لیے یہاں چند ٹولز ہیں:
نتیجہ
SEO کسی بھی کامیاب ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ایک لازمی حصہ ہے۔ تاہم، اپنے طور پر صحیح طریقے سے کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ اگر آپ SEO کی ایک کامیاب حکمت عملی بنانا چاہتے ہیں، تو صحیح ماہرین کی خدمات حاصل کرنے سے تمام فرق پڑ سکتا ہے۔
یہ مضمون چھوٹے کاروباروں کو SEO کے ساتھ کامیابی کے لیے خود کو ترتیب دینے کے لیے ضروری معلومات فراہم کرتا ہے اور کام کرنے کے لیے صحیح پیشہ ور افراد کو منتخب کرنے کے لیے تجاویز پیش کرتا ہے۔
0 Comments