2022 میں جو یوٹیوب مونیٹائزیشن پولیسیز چینج ہوئی اس کی تفصیلات
گوگل 20 فروری 2022 سے یوٹیوب منیٹائزیشن پالیسی میں تبدیلیاں لانے کا ارادہ رکھتا ہے۔ یوٹیوب صارفین کو یوٹیوب منیٹائزیشن کے لیے سخت معیار پر پورا اترنا ہوگا۔ یوٹیوب کے صارفین کو اب ایک ایسے یوٹیوب چینل کا مالک ہونا چاہیے جس کے کم از کم 1,000 سبسکرائبرز ہوں اور پچھلے 12 مہینوں میں ان کی یوٹیوب ویڈیوز پر دیکھنے کا وقت 4,000 گھنٹے ہو اس سے پہلے کہ وہ یوٹیوب سے پیسے کما سکیں۔ یوٹیوب صارفین اب بھی اپنے یوٹیوب ویڈیوز پر یوٹیوب اشتہارات لگا سکتے ہیں لیکن وہ ان یوٹیوب ویڈیوز کو منیٹائز نہیں کرسکیں گے جب تک کہ یوٹیوب چینل یوٹیوب کے سبسکرائبرز اور گھڑیوں کے لیے یوٹیوب کی کم از کم حد کو پورا نہیں کرتا۔
 |
YouTube monetization policy changes |
اگر تخلیق کاروں نے YouTube کمیونٹی کے رہنما خطوط کی خلاف ورزی جاری رکھی تو Google YouTube سے ہونے والی آمدنی کو کم کر دے گا۔ گوگل نے ایک نئی کاپی رائٹ پالیسی کا انکشاف کرتے ہوئے جنوری 2022 میں ایک باضابطہ پیٹنٹ درخواست دائر کی ہے جس سے گوگل کو صرف انفرادی ویڈیوز ہی نہیں بلکہ پورے یوٹیوب چینلز کو ایک ساتھ ہٹانے کی اجازت ملتی ہے۔
YouTube پارٹنر پروگرام کا حصہ بننے والے YouTube پبلشرز کے اشتہار کی کارکردگی کا تخمینہ لگاتے وقت ملاحظات کی تعداد کو مزید مدنظر نہیں رکھا جاتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یوٹیوبرز اب اپنے مواد سے کم کمانے کے قابل نہیں ہیں چاہے اس سے لاکھوں ملاحظات پیدا ہوں کیونکہ صارفین YouTube ویڈیوز سے پہلے پیش کیے جانے والے اشتہارات کو چھوڑ دیتے ہیں۔ 1,000 سے زیادہ سبسکرائبرز والے یوٹیوب صارفین کو یوٹیوب سے ایک نوٹس موصول ہوگا جب وہ یوٹیوب سے پیسہ کمانا شروع کریں گے۔ صارفین اس وقت تک YouTube منیٹائزیشن نہیں کر سکیں گے جب تک کہ وہ اس کی تصدیق نہ کریں۔ یوٹیوب کو ان تبدیلیوں کے بارے میں مطلع کردیا گیا ہے اور یوٹیوب کے صارفین 14 فروری 2022 کو یوٹیوب کی پالیسی اپ ڈیٹس کے لیے یوٹیوب کی آفیشل بلاگ پوسٹ پڑھ سکتے ہیں۔
گوگل کی منصوبہ بندی
Google 2020 میں اپنے YouTube پارٹنر پروگرام کی شرائط کو تبدیل کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے تاکہ یوٹیوب پبلشر کے دیکھنے کے کل وقت میں شمار کیے جانے والے ملاحظات کی تعداد کو کم کیا جا سکے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یوٹیوبرز جن کے چینلز لاکھوں ملاحظات والے ہیں لیکن دیکھنے کے اوقات کم ہیں وہ اب YouTube پارٹنر پروگرام کے لیے اہل نہیں ہوسکتے ہیں جو انہیں اپنے YouTube ویڈیوز سے پہلے لگائے گئے اشتہارات سے آمدنی حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کے علاوہ، گوگل ان ویڈیوز پر پابندی لگانے کے لیے یوٹیوب پر اپنی کمیونٹی گائیڈ لائنز کو اپ ڈیٹ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے جو ایسی ویب سائٹس کو فروغ دیتی ہیں جو آتشیں اسلحے اور لوازمات، منشیات کا سامان، ہدایتی بم بنانے، آتش بازی، سگریٹ، کمپیوٹر ہیکنگ سافٹ ویئر اور چوری شدہ مواد فروخت کرتی ہیں۔
گوگل 2020 میں یوٹیوب ریڈ کو مفت صارفین کے لیے بند کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ یوٹیوب میوزک کی یوٹیوب کی نئی پریمیم سروس ہوگی جو یوٹیوب ریڈ سبسکرائبرز کو یوٹیوب میوزک ایپ پر لامحدود گانوں کی اجازت دے گی۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر وہ YouTube پارٹنر پروگرام میں شامل ہونا جاری رکھنا چاہتے ہیں تو تمام YouTube چینلز کو اپنے YouTube اکاؤنٹس کو YouTube Google+ صفحات میں تبدیل کرنا ہوگا۔
گوگل نے ایک پیٹنٹ کی درخواست دائر کی ہے جس کی مدد سے وہ یوٹیوب سے ویڈیوز ہٹانے کے بجائے پورے یوٹیوب چینلز کو ایک ساتھ ہٹا سکتے ہیں۔ کاپی رائٹ کی نئی پالیسی گوگل کو کاپی رائٹ کی خلاف ورزی کی اطلاع ملنے کے بعد صارف کے اپ لوڈز سے اشتہارات کو ہٹانے کا بھی مطالبہ کرتی ہے۔ وہ صارفین جو بار بار YouTube کمیونٹی کے رہنما خطوط کی خلاف ورزی کرتے ہیں ان کے YouTube چینلز کو ختم کیا جا سکتا ہے۔ یوٹیوب نے اپنے صارفین کو ان تبدیلیوں کے بارے میں مطلع کر دیا ہے اور یوٹیوب کے پارٹنرز 14 فروری 2020 کو یوٹیوب کے آفیشل بلاگ پوسٹ میں مکمل پالیسی پڑھ سکیں گے۔
20 فروری 2020 سے شروع ہونے والے YouTube پارٹنر پروگرام کے لیے اہل ہونے کے لیے، YouTubers کے پاس کم از کم 1,000 سبسکرائبرز اور پچھلے 12 مہینوں میں 4,000 گھنٹے دیکھنے کا وقت ہونا چاہیے۔ یہ تبدیلیاں اس لیے کی جا رہی ہیں کیونکہ Google اس بات کو یقینی بنانا چاہتا ہے کہ YouTube پر صرف معیاری مواد کو منیٹائز کیا جا رہا ہے۔ اس کے علاوہ، ایسی ویب سائٹس کو فروغ دینے والی ویڈیوز جو آتشیں اسلحہ اور لوازمات فروخت کرتی ہیں، کمپیوٹر ہیکنگ سافٹ ویئر اور چوری شدہ مواد کو یوٹیوب پارٹنر پروگرام سے ممنوع قرار دیا جائے گا۔ اس کا مطلب ہے کہ جو YouTube پبلشرز ان نئی پالیسیوں کی خلاف ورزی کرتے ہیں ان کے YouTube چینلز کو ختم کیا جا سکتا ہے۔ یوٹیوب نے اپنے صارفین کو ان تبدیلیوں کے بارے میں مطلع کر دیا ہے اور یوٹیوب کے پارٹنرز 14 فروری 2020 کو یوٹیوب کے آفیشل بلاگ پوسٹ میں مکمل پالیسی پڑھ سکیں گے۔
پڑھنے کا شکریہ! اگر آپ کے کوئی سوالات یا تاثرات ہیں تو براہ کرم ایک تبصرہ کریں۔
0 Comments